InTeRkUlTuRaLna mreža prijateljstva - modul 5.


VRLINE SU U MODI...


1. 

RADOZNALOST JE NAŠE DRUGO IME... 


2. 

SAMOPOUZDANJE

Kroz interaktivnu vježbu “Sunce uspjeha” djeca su se upoznala sa pojmom samopouzdanje.
Kroz aktivnost “Krug” svaki učenik je dobio pohvale i afirmativne poruke.
Aktivnost “To sam ja” je postakla dublje istraživanje sebe i svojih afiniteta. Svako dijete je napravilo poster o sebi koji krasi njihovu sobu i koji će ih svakodnevno podsjećati na njihove vrline. Bilo je zadovoljstvo slušati afirmativne poruke i doživjeti toliko smijeha na jednom mjestu.

3.

ODGOVORNOST - TO SMO MI!

📎Kalioskopom vrlina smo stigli do odgovornosti. Tokom nedjelje djeca su imala zadatak da predstave ili nacrtaju simbol odgovornosti. Zatim smo organizovali radionicu na temu “Duga odgovornosti” i razgovarali šta sve podrazumijeva odgovornost, kada su djeca odgovorna i šta se dešava kada nijesmo odgovorni.
📎Kroz aktivnost “Stepenice odgovornosti” smo razgovarali o odgovornosti prema sebi, drugima, odnosu i zajednici. Razgovarali smo ko je odgovoran prema kome i obavezama. Pa je ucitelj odgovoran prema ucenicima, predsjednik odjeljenja prema drugim učenicima, direktor prema zaposlenima i ucenicima, gradinacelnik prema građanima. Ovakvim pristupom su djeca osvijestila da sa određenim mjestom u društvu imamo jasne odgovornosti. I naravno, na kraju smo definisali kako nekoga možemo podsjetiti na njihovu odgovornost ukoliko ne postupa prema interesima većine.
📎Na kraju kroz aktivnost “Moja odgovornost” smo napravili individuani plan odgovornosti u narednom periodu. Plan podrazumijeva odgovor na pitanje kako ćete biti odgovorni prema sebi, kako prema drugima, a kako prema zajednici kako bi uticali na promjene.

5.

POVJERENJE GRADI DOBRA PRIJATELJSTVA!

Djeca rješavaju Anagram čije je rješenje - povjerenje.
Igramo razne igre povjerenja po stanicama:
  1. Piloti i avioni
  2. Vrba
  3. Vozić
Nakon realizovanih igara povjerenja vodimo diskusiju i odgovaramo na pitanja: Kada postižemo, a kada gubimo povjerenje?
Na kraju osmišljamo igru povjerenja - interaktivna slika koju možete pronaći na linku:

 


6.

UPORNOST NAM DAJE SNAGU DA ISTRAJEMO U IDEJI. 

👉Kratak opis aktivnosti:
🔆 Upornost iz mog ugla
Učenici su definisali upornost i naveli situacije u kojima pokazuju svoju upornost. Navode aktivnosti kojima tvrde da će biti još uporniji.
🔆 Upornost poznatih i uspješnih
Istražujemo koliko je upornost doprinijela nauci kod nas.
🔆 Strip upornih
Djeca istražuju i prave stripove poznatih ličnosti i definišu njihovu upornost.
🔆 Zastava i znak upornosti će nas voditi kroz život
Uživali smo i naučili ☘️

7.

ODLUČNOST POZNATIH NAS JE DOVELA DO ZVIJEZDA!

1. Puzzle
Djeca su imala zadatak da zajedno slože puzle 5 različitih poznatih ličnosti. Na taj način su formirali grupe. Grupe su imale zadatak da istraže i naprave kratke izvještaje.
2. ISTORISKI ZID
Na padletu djeca su predstavila svoje projekte koje su prezentovali svaki dan po jedna prezentacija.
3. FILMOVI NAM SAOPŠTAVAJU
Gledajući kratke filmove o svakoj ličnosti ili spomeniku kulture smo iznosili kritičke stavove.
4. DAJ KOMEMTAR
Zadatak učenika je daju komentar na prezentacije drugih i da like ili dislike.

Made with Padlet